zaterdag 28 maart 2009

Leven na de Alpha...... en nu??

De Alpha-cursus zit er bijna op. Donderdag a.s. zijn we voor de laatste avond bijeen met heel kort het thema “ Hoe nu verder?”. Dat is inderdaad de vraag die bij iedere Alphacursist leeft na 10 heerlijke weken. Een ding is zeker….. je zult op donderdagavond weer gewoon voor je eigen eten moeten zorgen!!

Ik heb de afgelopen weken ook telkens met veel plezier en liefde mijn ervaringen met jullie op mijn blog hier gezet, maar aan alles komt een eind en ook aan de blog maicelbijdealphacursus.blogspot.com…… MAAR…….

Ik vind het schrijven over het geloof, mijn ervaringen ermee, het contact met jullie cursisten, het contact met de mensen van de leiding van de Alpha echt heel speciaal. Mijn familie is de afgelopen weken uitgebreid met vele nieuwe broers en zussen. Stuk voor stuk hebben jullie je eigen speciale verhaal…… liefde, verdriet, pijn, humor.

Ik heb daarom besloten om een nieuwe blog op te starten na donderdagavond te weten;

LEVENNADEALPHA.BLOGSPOT.COM

Wat is nu de bedoeling van deze blog?

1. Op deze blog wil ik mij verdere ervaringen in mijn geloofsleven met jullie delen
2. Op deze blog wil ik jullie ook de ruimte geven voor jullie verhaal of ervaringen na de Alpha

Het zal niet zo zijn dat ik hier wekelijks een stukje uit mijn leven zal schrijven, maar ik wil jullie wel graag op de hoogte houden van mijn verdere ervaringen in mijn geloofsleven. Ik daag jullie ook uit om hetzelfde te doen. Maak je iets mee, zet je een volgende stap, wil je graag dat we voor je bidden, wil je een reünie organiseren, heb je vragen of een stelling waarover je verder wil praten?..... mail het mij maar door (maicelpeters@chello.nl), dan zorg ik ervoor dat het op de blog geplaatst wordt , uiteraard rekeninghoudend met de privacy van jullie!! Op de blog is er ook een reactiemogelijkheid (onderaan bij ieder stukje wat er geplaatst wordt)....maak daar ook gebruik van!!

Nogmaals wil ik iedereen bedanken voor 10 fantastische weken!!!

Maicel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten