woensdag 4 februari 2009

slechte nachtrust...

Zo vanavond mag ik weer.... de tweede avond van de Alpha-cursus..... ik heb er zin in en een week lang ernaar uitgekeken. Ik weet niet wat het is, maar ik heb er vannacht zelfs slecht van geslapen. Een paar keer werd ik vannacht wakker en het eerste wat door mijn "nog wat slaperige gedachte" schoot was:" Ow, vanavond weer Alpha" . Misschien komt het ook wel omdat ik dagelijks in de trein als ik naar mijn werk in Doetinchem reis, de Alpha-cursus in boekvorm aan het lezen ben...??

Maar goed, ik ga zo eerst naar Winterswijk voor mijn werk, vanmiddag ben ik wat eerder vrij voor een kinderverjaardag en dan moet ik nog een tijdje wachten voordat ik naar de Alpha mag... ik kan je nu al vertellen...kzal er wel weer als eerste zijn......

Ik heb er zin in!!

Tot vanavond!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten