dinsdag 10 februari 2009

Avond drie:....de voorbereiding

Hallo allemaal,

Donderdag a.s is de derde avond van de Alpha-cursus met als thema " Hoe kan ik zeker zijn van mijn geloof?". Een vraag die wellicht een aantal van jullie zich afvraagt en wellicht weten een aantal reeds het antwoord al.

Tijdens mijn voorbereiding op deze avond was ik vandaag aan het lezen in mijn boek van Nicky Gumbel en zonder het thema hier al uit een te zetten (dit doet iemand van de leiding wel donderdag en ik wil geen gras voor de voeten wegmaaien), moet ik zeggen dat er een golf van herkenning door mijn lijf ging tijdens het lezen van dit hoofdstuk.... (degene die mijn levensverhaal kennen zullen dit begrijpen)

Ik heb daarom al veel zin in donderdag en ben benieuwd naar de reacties van de groep en de mensen in mijn groepje..... het beloofd weer een bijzondere avond te worden....

Iedereen er weer zin in ????

Maicel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten