donderdag 5 februari 2009

slechte nachtrust.... deel 2 ???

Zo ben net terug van de tweede avond en ik zie dat ik over een kleine 6 uur al weer moet opstaan om naar mijn werk te gaan.... mmmm het was een bijzondere avond wat mij weer veel stof tot nadenken gaat geven (in de positieve zin van het woord).... Mij kennende zal ik het komende uur nog niet kunnen slapen, maar zullen de gebeurtenissen van deze avond nogmaals de revue passeren en wellicht komen er weer vragen in mij op en ga ik daarover doormalen....

Voor de lezers van mijn blog... ik ga morgen proberen om alles op papier te krijgen en het morgenavond op mijn blog te zetten....(heb echt nog geen idee hoe dit eruit komt te zien, maar ik weet dat God mij wel zal leiden naar een mooi stukje)....

Voor nu...welterusten en tot zondag of tot donderdag!!

Maicel

(ga toch maar even het punt van een goede nachtrust meenemen in mijn gebed voor het slapen gaan)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten